jeudi 10 janvier 2013

Au revoir mon sapin...


Bonjour tout le monde,

Aujourd'hui nous avons démonté la décoration de Noël dans la maison de Lin. Je trouve ça toujours un moment assez triste  et dure pour dire au revoir à mes boules de Noël tant aimées. Et la maison a l'air toute vide une fois que tout est emballé et stocké. Mais, c'est bien la première fois dans ma vie que je démonte un sapin de Noël avec mon appareil photo dans les mains ;-).
Et vous, ça vous rend aussi un peu triste?
















A bientôt

XX

Jérôme








7 commentaires:

  1. Hello Jérome:
    It is, of course, always a sad moment when the Christmas decorations come down and are put away for another year. But that perhaps is as it should be. Yours do look most attractive and so we can readily understand your feelings of regret.

    However, we do wish you a peaceful and joyous 2013 as this new year starts to unfold.

    RépondreSupprimer
  2. Oh, I understand your feelings....my tree is still standing.

    RépondreSupprimer
  3. Jerome, your ornaments and ribbon are beautiful. I don't remember seeing a photo of the tree when it was decorated. You must show us one next December!
    All best,
    Phyllis

    RépondreSupprimer
  4. I love your mercury glass ornaments. It is sad to put them away in their boxes, but then you have the joy of rediscovering them again next Christmas.

    RépondreSupprimer
  5. Yes! Very sad, indeed! Beautiful ornaments! Yet wonderful to see them again in a year's time, remembering what matters all over again. D

    RépondreSupprimer