mercredi 7 mars 2012

Trop de travail...




Bonjour,

Je sais, je sais,...  ces derniers temps je n'étais pas très présent sur Blogger. Mais, j'ai vraiment trop de travail. D'abord ma vie professionnel me demande de voyager dans la Belgique entière et le peu de temps qui me reste, je le consacre dans les peintures pour une nouvelle chambre d'amis. :)
Donc, ne vous inquiétez pas mes amis, je serai bientôt de retour.

A bientôt

XX

Jérôme

8 commentaires:

  1. I can understand a busy work schedule and I hope you enjoyed Belgium. Helping a friend paint is sweet but why???....lol. We're always here when you have time.

    XX
    Debra~

    RépondreSupprimer
  2. Enjoy especially Jerome, that's what counts, we are waiting for you when the time is right.
    With warm regards,
    Silvia

    RépondreSupprimer
  3. Have fun my friend, working, traveling and of course painting. We will wait for you.

    RépondreSupprimer
  4. And we'll be right here! :) Take your time!

    Hugs,

    RépondreSupprimer
  5. no need to hurry :) take your time and go whit your work-schedule and whit the flow.
    take time also for yourself :)
    regards,
    akiss

    RépondreSupprimer
  6. J...I completely understand. I took a three month break myself. Your posts are always so beautiful and informative...worth waiting for...k

    RépondreSupprimer
  7. take your time, that's life! we're here when you get back :)

    Sharon

    RépondreSupprimer